"SENI ITU INDAH, TANPA SENI TIADALAH BUDAYA DAN TANPA BUDAYA HILANGLAH WARISAN" Pupuklah sikap Cintai Pendidikan Seni di Sekolah

Thursday, May 21, 2009

KAIN RENTANG


KARNIVAL KERJAYA DAN ANTI DADAH
Tarikh : 25 April 2009
Masa : 7.30 pagi
Tempat : SMK Lutong, Miri


SMK Pujut diwakili :

Jennifer Ping, Nick Hassler, Eliza Johannes dan Peggy Chai
Walaupun kecundang pada tahun ini, namun semangat juang pelajar amat membanggakan :D




2 comments:

Muhamad Safidzan Salman said...

tak boleh ke kita buat typo banner ni style macam typo grafitti pulak? sebab banner macam ni kita dah biasa sangat...tapi ok lah sekolah cikgu hantar cikgu seni ke karnival tu...sekolah kitaorang hantar pelajar tapi dengan cikgu kaunseling..takde peluang langsung..ntah tak pahamsafidzan

nida_za said...

i sokong.. rasenye syaratkan saiz ngan tema je teknik dan bahan bebas kan..